Servis, garancija in vrnitev robotskega sesalnika Platinum Aqua
SERVIS
Za izdelek Robotski sesalnik Platinum Aqua ponujamo izključno lasten servis, ki se dogaja na sedežu podjetja v Šmartnem ob Paki, kar vidimo tudi kot prednost pred mnogimi konkurenčnimi ponudniki, ki potrošnikom zagotavljajo zunanji servis.
Za prodajo, predvsem pa za servis izdelka, je potreben čas, znanje in človek, ki se s problematiko servisa ukvarja redno in ne kampanjsko.
Servis pa ne pomeni samo fizično delo serviserja, ampak je serviser tudi oseba, ki vam pomaga pri uporabi izdelka, kar uporabniško izkušnjo še izboljša. Tovrstna vprašanja ravno tako rešujemo preko že znane številke 03 891 55 60.
Po 1 letu uporabe Robotskega sesalnika Platinum vam je ponujen ugoden PREVENTIVNI SERVIS robota (od 35€ … ), ki garancijo robotskemu sesalniku podaljša za 1 leto.
GARANCIJA
Na izdelek Robotski sesalnik Platinum Aqua vam pripada 12 mesecev garancije. Vsako leto lahko robotskemu sesalniku podaljšate garancijo, in sicer na način, da robotski sesalnik pošljete na ugoden preventivni servis.
VRNITEV IZDELKA
V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov lahko robotski sesalnik Platinum Aqua, kupljen po pogodbi na daljavo (kamor spada tudi nakup preko interneta), brez razloga vrnete. Pravico do dostopa od pogodbe uveljavljate tako, da nam v roku 14 dni od prejema blaga pisno sporočite na naslov bralcom@siol.net, da odstopa od pogodbe, ne da bi vam bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev.
Več o odstopu od nakupa preberite tukaj.