Servis, garancija in ali vrnitev izdelka Masažni stol 309/8
GARANCIJA
Na izdelek Masažni stol Elite 309/8 vam pripada 2 leti garancije na elektroniko in kar 4 leta na mehanizem vgrajen v masažnem stolu. Vsako leto lahko masažnemu stolu podaljšate garancijo z naročilom ugodnega preventivnega servisa, ki masažnemu stolu podaljša garancijo za 1 leto.
SERVIS
Za izdelek Masažni stol Elite 309/8 ponujamo izključno lasten servis. Ko in če se pokaže potreba po servisu masažnega stola, se ta zgodi na terenu pri vas doma oziroma na naslovu kjer se nahaja masažni stol. To vidimo tudi kot prednost pred konkurenčnimi ponudniki, ki potrošnikom zagotavljajo le specializiran zunanji servis, ki se s tovrstnimi izdelki srečuje kampanjsko. Za prodajo, predvsem pa za servis takšnih masažnih stolov je potreben čas, znanje in človek, ki se s problematiko servisa ukvarja znotraj podjetja in ne kampanjsko oziroma po potrebi.
Servis ne pomeni samo fizično delo serviserja, ampak je serviser tudi oseba, ki vam pomaga pri uporabi izdelka, kar uporabniško izkušnjo masažnega stola še izboljša. Tovrstna vprašanja ravno tako rešujemo preko že znane številke 03 891 55 60.
Po 1 letu uporabe masažnega stola vam je ponujen ugoden PREVENTIVNI SERVIS masažnega stola, ki garancijo masažnemu stolu podaljša za 1 leto.
VRNITEV IZDELKA
V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov lahko masažni stol, kupljen po pogodbi na daljavo (kamor spada tudi nakup preko interneta), brez razloga vrnete. Pravico do dostopa od pogodbe uveljavljate tako, da nam v roku 14 dni od prejema blaga pisno sporočite na naslov bralcom@siol.net, da odstopa od pogodbe, ne da bi vam bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev
Več o odstopu od nakupa preberite tukaj.